dag/day 20 San Francisco Thanksgiving - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Renske Salomons - WaarBenJij.nu dag/day 20 San Francisco Thanksgiving - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Renske Salomons - WaarBenJij.nu

dag/day 20 San Francisco Thanksgiving

Blijf op de hoogte en volg Renske

03 December 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen konden we lekker uitslapen, was ergens rond 9 uur wakker denk ik en voelde me erg misselijk. Oh oh... Ziek op thanksgiving? Buikpijn en misselijk. Niet echt een erg leuk begin van de dag.
Eerst maar eens Joruw skypen, hij is 12! En er trots op zijn officiele puberstatus nu haha.
Ook Mans gesproken (soort van) en even met mama gepraat. Over een week ben ik thuis :O
Aankleden en om 10 uur in de lobby verzamelen. Had broodje gekocht bij de subway (die een gedeelte van de dag open was) maar na een paar hapjes had ik al genoeg.
Voelde me redelijk dus op naar de kabeltram en naar fishermans warf, daar was alles gewoon open dus dat was erg gezellig.
Wat winkeltjes bekeken met z'n allen en de anderen hebben wat souvenirs gekocht, had ik al dus hoefde ik niet te kopen.
Ondertussen wel weer misselijker en buikpijn werd erger.
Geen lunch gegeten, had geen honger.
De anderen wouden graag een fiets huren en rondfietsen maar zag ik niet zo zitten dus heb ze uitgezwaaid en heb toen de tram terug naar het hotel genomen.
Daar lekker een poosje in bad gelegen en Chris belde me om happy thanksgiving te zeggen :) na het bad voelde ik me wat beter gelukkig, en kreeg ook honger dus kon gewoon eten vanavond.
Om kwart over 5 moesten we verzamelen in de lobby om met onze trekamerica family uit eten te gaan. Naar bucca di beppo (italaans restaurant waar ik ook was geweest voor mijn verjaardag, maar dan in Maryland haha) ze hadden een thanksgivingspecial. Een typisch thanksgiving maaltijd, kalkoen met vulling, cranberrysaus, boontjes en aardappelpurree. En als toetje cannoli's. Erg lekker
Na het eten naar de Target, black friday sales starten om 8 uur 's avond en Barbara, Laura en Sarah wouden graag beats koptelefoon kopen die in de aanbieding was en ik eigenlijk wel Bose koptelefoon kopen als er een goede aanbieding was
Om 10 voor 8 waren we bij de Target en stond er een rij van 2 blokken voor de ingang te wachten. Euh... Nou ja sluit maar aan in de rij. Maar toen het eenmaal begon te lopen viel het mee. Om 5 over 8 waren we binnen en het was niet superdruk dat je helemaal nergens kon komen. Alleen voor de electronica afdeling stond weer een gigantische rij maar dat bleek alleen voor apple producten te zijn. Die hoeven we vandaag niet dus dat scheelt weer.
We hebben allemaal de koptelefoons gekocht doe we graag wouden. Kreeg bij de kassa nog 20% extra korting waardoor. Dank je wel :)
Terug naar het hotel en nog een kaartspelletje bij Laura en Sarah op de kamer gespeeld.
Bedacht dat ik eigenlijk heel nodig mijn kleding moest wassen. Dus in pyama en trui naar het hotel aan de andere kant van de straat waar we konden wassen.iets voor middernacht terug in de hotelkamer. toen moest ik nog inpakken. morgen reizen we weer verder. rond 2 uur ging ik slapen denk ik

We could sleep in this morning. Lovely :) woke up around 9 or so. Felt really nauceous :( Oh no… sick on Thanksgiving? Stomach ache. Not really a good start of the day.
First skyped with my brother for a bit, it’s his 12th birthday today! Also talked with my other brother and my mom for a little bit.
Getting dressed and at 10 meeting in the hotel lobby. Felt a little better, so got breakfast at subway, but I only ate a few bites, I was full.
Went to Fishermans Warf with a group of people, with the cable car. Luckily for us everything was open there, we didn’t know because of thanksgiving.
Walked through some shops, already got my souvenirs when I was here 2 weeks ago so I didn’t buy anything.
Felt more sick now :( wasn’t hungry so no lunch for me. Hoping it would be better tonight when we had our thanksgiving dinner.
The others wanted to rent a bike but I didn’t feel well enough to go with them so I got the bus back to the hotel and took a nice long, warm bath.
Phone call from my hostdad wishing me a happy thanksgiving, very nice :)
After the bath I felt a little better, was hungry now so that was a good sign :)
Meeting all the others in the lobby again to go out for dinner with our Trekamerica family.
We went to Bucca di Beppo about 10 minute walk from the hotel. They had a thanksgiving turkeydinner special. Turkey with stuffing and cranberry sauce, green beans, mashed potato and cannoli’s for dessert. Was a very good dinner :D
After dinner to the Target another block from the restaurant, at 8 the black Friday sales would start and some other girls wanted Beats headphones and secretly I wanted Bose headphones so wanted to check out how much they would cost.
The queue was about 2 blocks :O but once the Target opened and it started moving we were in quickly. The others got their Beats headphones and I bought my Bose ones, they had a good discount on them, and at checkout I got another 20% off. Thank you :D
Back to the hotel and played a card game with some others. Really needed to wash my clothes, which was possible at the hotel on the other side of the road. So in my pj’s to that hotel and washed my clothes at 11pm haha. Back a little for midnight and had to pack, tomorrow we would leave again.
Finally went to sleep at 2 or so.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Renske

Actief sinds 14 Juni 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 17335

Voorgaande reizen:

05 November 2012 - 05 December 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: