Dag/day 22 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Renske Salomons - WaarBenJij.nu Dag/day 22 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Renske Salomons - WaarBenJij.nu

Dag/day 22 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Renske

03 December 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen om 7 uur onder de douche springen, weer zo'n dom laag geval, maakt haren wassen zo lastig. Maar is gelukt haha.
Om half 8 ontbijt halen bij een koffie/ontbijt tentje op de hoek.
Om 8 uur in de bus en vertrekken.
Op weg naar Los Angeles. Even gekletst en muziek luisteren (heb nieuwe koptelefoon) en geslapen.
Toiletstop tussendoor en weer verder.
Iets voor de middag kwamen we in Los Angeles aan, eerst naar een uitkijkpunt gereden vanwaar we het hollywoodbord konden zien en mooi uitzicht over LA.
Erg warm hier, volop zon en zo'n 27-30 graden. Heerlijk.
Ron wou kijken of we in een park dichtbij konden lunchen, maar dat was helemaal vol dus geen parkeerplek. Verder rijden dan maar.
Naar het Chinese Theatre en de walk of fame. Ook daar parkeerproblemen, de parkeerplek waar Ron normaal parkeerd wat afgezet voor een of ander primiere of evenement ofzo. Dus even rondgereden en uiteindelijk zijn we afgezet op een hoekje ergens waar Ron niet kon parkeren maar wel even ons uit kon zetten.
Naar het Chinese theatre gegaan en hand en voetafdrukken bekeken en wat sterreen op de walk of fame. Naar een chocoladewinkel om voor de anderen een chocolademilkshake te halen (had ik geen zin in) en toen terug naar de bus, die ongeveer op dezelfde plek stond.
Nog geen lunch gehad en allemaal wel honger, dus naar een ander park, maar die was ook vol. Dus toen naar een farmersmarket met heel veel eet tentjes waar we iets konden kopen. Heb een lekkere panini gehad.
Toen naar ons hotel, waar we rond 4 uur waren.
inchecken en Barbara meenemen naar mijn kamer. Ze had een hostel geboekt, maar die zou heel slecht zijn (kakkerlakken overal en veel diefstal) dus ze kon wel bij mij in de kamer verblijven. Naar de kamer waar onze kamergenoot die ook was, die begint morgen met dezelfde tour waar wij net van terugkomen.
Naar beneden om doei te zeggen tegen de eersten. 1 gaat naar hetzelfde hostel in Santa Monica waar ik voor de tour was en de 2 Deense meiden gaan nog een paar daagjes naar San Diego.
Om half 6 werden ze opgehaald. Toen overleggen wat we wouden doen. Niet echt zin in ergens wat eten zoeken dus Hojin en Rob op zoek naar pizza en op hun kamer pizza en laatste restjes alcohol party haha.
Was erg lekkere pizza en erg gezellig.
Om 9 uur nog een uurtje naar het zwembad gegaan, zwemmen en in de mega jacuzzi zitten. Heerlijk.
Terug op de kamer douchen en weer naar Hojin en Rob's kamer om afscheid van hun te nemen ze vertrekken allebei vroeg in de ochtend.
Uiteindelijk allemaal daar in slaap gevallen haha.
Ergens tussen 12 en 1 volgens mij verhuisd naar onze eigen kamer en verder geslapen.

Jumping in the shower at 7, another stupid low thing. Makes washing my hair so difficult.
At 7.30 getting some breakfast at the coffeeshop on the corner and at 8 all in the van and on our way to Los Angeles.
Talked a little and listened to music and slept.
a little before noon we arrived in LA. First stop was at a scenic view point. We could see the Hollywood sign and we had a good view of LA
looking for a spot to have lunch, we tried a park, but there was no parking for the van+trailer so we went on first.
Next stop the Chinese Theatre and Walk of fame. More parking problems, the usual parkingspot was blocked off because of some kind of event (movie premiere or so). Ron dropped us off at some street corner and we walked to Hollywood blvd.
Looked at some hand and footprints and some start on the walk of fame.
The other girls wanted a chocolate shake, so we went to a chocolate store to get them.
Back at the van still trying to find a lunchspot. The next park was also full. So we went to a farmers market with a lot of different food stands. I had a really nice Panini :)
After that it was time to go the hotel, we arrived there around 4pm.
Checking in and taking Barbara with me in my room. She booked a hostel for the last few nights but it’s supposed to be a really bad hostel with cockroaches and theft etc. so she would stay in my room with me.
We had another roommate who would start the same tour we just finished tomorrow.
Dropped our stuff in our room and went back down to say goodbye to the first ones who were leaving.
1 guy booked the hostel in Santa monica I stayed in before the tour, so he left. And the 2 Danish girls would go back to San Diego for a few days.
They were picked up with a shuttle at 5.30.
After that we decided we didn’t want to go out for dinner anymore, so Hojin and Rob went to find pizza’s and we started the party in their room haha.
At 9pm we went to the pool and spa, relaxing in the hot water. It closed at 10 so we went back to our rooms and took a shower. Than back to Hojin and Rob’s room to say goodbye to them. They would leave early in the morning.
In the end we all fell asleep in their room haha. Somewhere between 12 and 1 we went back to our room and fell asleep again.