Dag/day 19 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Renske Salomons - WaarBenJij.nu Dag/day 19 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Renske Salomons - WaarBenJij.nu

Dag/day 19 San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Renske

29 November 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen om kwart voor 7 de wekker. Douchen en aankleden en om 8 uur bij de bus verzamelen en vertrekken.
Een tour door SF door Ron. Eerst naar Postcard row, daarna naar Palace of fine arts. Was een kunstzinnig gebouw achtig iets, had ik nog niet gezien dus was wel leuk. Daarna de Golden gate bride. Die lopen overgestoken, duurde ongeveer 45 minuten, heleboel foto's gemaakt door Barbara, die kidnapt mijn camera want die van haar is kapot. Toen nog beetje rondcruizen door SF en om iets voor 11 iedereen afgezet bij de Alcatrez pier. Alleen Ron en ik bleven over.
Bus teruggebracht naar het hotel en wandelend naar een cafetaria achtig tentje voor lunch. Was erg lekker, veel soorten vlees allemaal verg gesneden. Heb een bbq beef sandwich gehad met aardappelsalade. Smaakte erg goed en was ook erg vol daarna. Ondertussen gezellig met Ron gekletst.
Naar Chinatown gewandeld (was ik ook nog niet geweest) om te kijken of ik een goedkope externe hd kon vinden, Barbara zet alle foto's op haar computer van haarzelf (voor zover ze foto's heeft gemaakt voordat haar camera het opgaf), Laura, Sarah en mijn camera. Ik wil al die foto's ook eigenlijk wel zodat ik ze niet in hele slechte kwaliteit van facebook hoef te downloaden. En mijn externe hd raakt aardig vol dus kan wel een extra gebruiken. In alle winkeltjes in chinatown konden we niks vinden dus naar de office depot geweest (soort office center) en daar 1tb gekocht.
Toen terug naar het hotel, daar rond half 3, uurtje niks doen en om half 4 zouden de anderen terug komen en dan gaan winkelen. En het werd 4 uur, en half 5 en niemand die kwam en geen mogelijkheid om contact op te nemen omdat ik niet naar buitenlandse nummers kan bellen en hun mijn smsjes niet ontvangen. Uiteindelijk had Barbara wifi en kon ze me een fb bericht sturen dat ze onderweg waren. Om 5 uur kwamen Barbara, Sarah en Laure er eindelijk aan haha. Naar de mall een straat verderop en daar even rondgelopen. Naar de apple winkel geweest koptelefoons kijken. Eens even googelen of er een goede black friday aanbieding is voor degene die ik graag wil.
Gegeten bij Chipotle, daar Sarah en Laura ook weer gevonden, waren we in de mall kwijtgeraakt maar aangezien Barbara en ik het altijd over Chipotle hebben waren we best makkelijk te vinden daar haha. Sarah en Laura ook kennis laten maken met het eten daar en ze vonden het erg lekker.
Terug in het hotel ren potje uno en bullshit gespeeld met een aantal mensen en toen terug naar onze hotel kamer. Rond 1 uur gaan slapen denk ik.

Alarm at 7 this morning. Take a shower and getting dressed. At 8 we're all meeting at the van.
A tour pf San Fracisco by Ron. First to postcard row, than to the Palace of fine arts, I didn't see this one a few weeks ago when I was here so that was nice. Next stop the golden gate bridge. We all walked over the bridge, that took about an hour.
A little bit more driving around trough SF and at 11 Ron dropped everybody except me off at the alcatrez cruise wharf. Because I just went there 2 weeks ago I didn't go now. Walked around SF with Ron after we parked the van back at the hotel.
Had lunch at a really nice little cafeteria like place, had a bbq beef sandwich and potato salad. Was really nice. And we walked trough china town (haven't bren here either) to find a external hard drive for me, didn't find it there but bought one at the office depot.
At 2.30 we were back at the hotel. At 3.30 the other should be back at the hotel, but it was 5 before they came back haha, so relaxed a few hours.
Went with Laura, Sarah and Barbara to the mall around the corner, almost immediately lost Laura and Sarah haha. Walked around but didn't buy anything.
Barbara and me were very predictable of where we could be found again. We always talk about chipotle and in the mall food court they had a chipotle, so we went there to eat and Sarah and Laura found us there haha.
Back at then hotel we played uno and bullshit and around 1 we went to sleep I think.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Renske

Actief sinds 14 Juni 2012
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 17343

Voorgaande reizen:

05 November 2012 - 05 December 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: